Tapasztald meg a teljeskörű szőrtelenítő eszközt 2 az 1-ben Női Borotvánkkal – SmoothSaver FinishingTouch. Ez a sokoldalú eszköz kombinálja a precíziós formázást és a gyengéd borotválást egyetlen eszközben, így fájdalommentes és kényelmes szőrtelenítési élményt nyújt. Tudd meg irányítani a szőrtelenítési rutinod és érj el kifogástalan eredményeket könnyedén.
Tapasztalj meg hibátlan és fájdalommentes szőrtelenítést 2 az 1-ben Női Borotvánkkal – SmoothSaver FinishingTouch. Búcsúzz el a hagyományos szőrtelenítési módszerekkel járó kellemetlenségektől és fájdalomtól.
PRECÍZ FORMÁZÁS ÉS GYENGÉD BOROTVÁLÁS EGYBEN
A sokoldalú eszközünk kombinálja a precíziós formázó és a gyengéd borotva erejét, hogy teljes ellenőrzést biztosítson a szőrtelenítési rutinod felett. Érj el precíz és kényelmes szőrtelenítést egyetlen kompakt eszközzel.
KÖNNYED ÉS KÉNYELMES
Fedezd fel az könnyed és kényelmes szőrtelenítés örömét 2 az 1-ben Női Borotvánkkal – SmoothSaver FinishingTouch. Üdvözlöd a fájdalommentes és problémamentes bőrt.
MINDENKORONKÉNT TÖKÉLETESEN ÁPOLT
A 2 az 1-ben Női Borotvánkkal – SmoothSaver FinishingTouch mindig tökéletesen gondoskodsz a megjelenésedről. A gyors korrekcióktól a teljes testes szőrtelenítésig, ez az eszköz arra lett tervezve, hogy megfeleljen az összes szőrtelenítési igényednek.
MŰSZAKI RÉSZLETEK
Ajánlott használat: Hónalj, Arc, Lábak Termék színe: Fehér, Lila Anyag: Műanyag Különleges jellemző: Hordozható újratölthető Méretek: 12 x 5 x 15 cm Energiaforrás: Elemmel működő
Vásárlói vélemények
Anna
Értékelés: 5 / 5
Remek vásárlás, imádom, hogy könnyű használni!
Reka
Értékelés: 5 / 5
Kiváló munkát végez, sima bőrt biztosít fájdalom és irritáció nélkül!
Eszter
Értékelés: 5 / 5
Gyors és fájdalommentes borotválkozás.
Balazs
Értékelés: 5 / 5
Nagyon gyors kiszállítás. Nagyon ajánlom ezt a terméket.
A vásárló az első vásárláskor kedvezményre jogosult. Ennél a vásárlásnál a terméken kívül a vásárlás tárgya egy ajándékkártya is, melynek vételára megegyezik a vásárló által a termékre kapott kedvezmény összegével.
Ha a termék raktárunkban van készleten, úgy 4-7 munkanapon belül kiszállítjuk a termékeket, ha más értesítést nem kap ezzel kapcsolatban. A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a GLS Magyarország, de a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a megrendelés hatékonyabb teljesítését. A kézbesítés általában a délelőtti órákban történik, a kézbesítés előtt a futárszolgálat értesíti Önt e-mailben, ill. SMS üzenetben vagy telefonon keresi.
Mivel tudjuk, hogy a terméket anélkül vásárolta meg, hogy látta vagy kipróbálta volna, lehetővé tesszük, hogy 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldje. A terméket kicserélheti (pl. más méretűre, színre) vagy visszaküldheti, ha sérülten érkezik meg. A visszaküldésről és a reklamációról ITT: https://malaja.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ olvashat bővebben. A szerződéstől való elállás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@malaja.hu kapcsolattartási e-mail címen, és további utasításokat kap.
pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja o dostavi, vračilu izdelkov in možnostih plačila..., ...
1. Kako lahko prekličem ali spremenim svoje naročilo in osebne podatke?
Kot stranka COOL boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Nato boste od FAN COURIERja prejeli besedilno sporočilo s številko za sledenje vašega paketa, ki ji lahko sledite tukaj: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
4.Izdelek je poškodovan, kaj lahko storim?
Če je bil vaš izdelek poškodovan, se opravičujemo. Pošljite nam poškodovan izdelek in nam pošljite sliko po e-pošti in v 14 dneh vam bomo poslali nov izdelek.
5. Izdelek ni enak naročenemu, kaj lahko storim?
Če izdelek ne ustreza vašemu naročilu, nam ga pošljite nazaj in nam pošljite e-pošto na support@dev.allshop.si ali nas pokličite na telefonsko številko +40 31 630 0818. Izdelek vam bomo poslali v roku 14 dni in iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
6. Kaj naj storim, če izdelek ne izpolnjuje mojih pričakovanj?
Žal nam je, da s prejetim izdelkom niste zadovoljni. Pošljite ga nazaj v 14 dneh in izpolnite obrazec na naslednji povezavihttps://onet.si/intronet/reclamatii/ and we will refund your money. Please be careful when filling in the IBAN (no spaces or hyphens). We will pass all your feedback on to our team and do our best to make you as happy as possible with your next purchase.
Gyakran ismételt kérdések és válaszok
HOGYAN LEHET RENDELÉST LEADNI?
Kattintson ide a megrendelni kívánt termékek mennyiségének kiválasztásához. A "Kosárba teszem" gombra kattintva a termék a kosárba kerül, ahol módosíthatja a termékek mennyiségét, eltávolíthatja azokat, illetve akciós áron további termékeket adhat hozzá.
Ha a "Tovább a pénztárhoz” gombra kattint, a rendszer átirányítja a következő lépésre a vásárlás befejezéséhez. Ebben a lépésben meg kell adnia szállítási adatait, kiválasztani a szállítási módot és a fizetési módot.
Miután minden adatot kitöltött, és a "Megrendelés elküldése” gombra kattintott, a rendelés elküldésre kerül. Sikeres rendelés leadása esetén a sikeresen leadott megrendelésről értesítés jelenik meg a megrendelt termékek összesítésével és az Ön adataival. A megadott e-mail címre egy e-mailt is kap, amely értesíti Önt a megrendelés beérkezéséről.
Ha segítségre van szüksége a rendelés elküldéséhez az info@malaja.hu e-mail
HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Ha a termék raktárunkban van készleten, úgy 4-7 munkanapon belül kiszállítjuk a termékeket, ha más értesítést nem kap ezzel kapcsolatban.
A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a Magyar Posta, de a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a megrendelés hatékonyabb teljesítését. A kézbesítés általában a délelőtti órákban történik, a kézbesítés előtt a futárszolgálat értesíti Önt e-mailben, ill. SMS üzenetben vagy telefonon keresi.
HOGY TUDOK FIZETNI?
A kívánt fizetési módot a vásárlás végén választhatja ki. Választhat: utánvét, bankkártya vagy PayPal lehetőségek közül. Utánvét esetén további 700 Ft összeget kell fizetnie. Ezeket a költségeket elkerülheti, ha bankkártyával vagy PayPal-on keresztül fizet.
MI A TEENDŐ, HA A TERMÉK NEM FELEL MEG NEKEM?
Mivel tudjuk, hogy a terméket anélkül vásárolta meg, hogy látta vagy kipróbálta volna, lehetővé tesszük, hogy 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldje. A terméket kicserélheti (pl. más méretűre, színre) vagy visszaküldheti, ha sérülten érkezik meg.
A szerződéstől való elállás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@malaja.hu kapcsolattartási e-mail címen, és további utasításokat kap.
KÉRDÉSE VAN?
További kérdés esetén minden hétköznap 07:00 és 15:00 óra között az info@malaja.hu email címen állunk rendelkezésére.
TÖBB INFORMÁCIÓ
A vásárló az első vásárláskor kedvezményre jogosult. Ennél a vásárlásnál a terméken kívül a vásárlás tárgya egy ajándékutalvány is, melynek vételára megegyezik a vásárló által a termékre kapott kedvezmény összegével.
Maradjon kapcsolatban velünkOssza meg velünk e-mail-címét, és küldjük Önnek az exkluzív kedvezményeket és a legfrissebb híreket.
Remek vásárlás, imádom, hogy könnyű használni!
Kiváló munkát végez, sima bőrt biztosít fájdalom és irritáció nélkül!
Gyors és fájdalommentes borotválkozás.
Nagyon gyors kiszállítás. Nagyon ajánlom ezt a terméket.
A 2 az 1-ben funkció tökéletes.