Az EarClean+ nyújtja a tökéletes megoldást a tiszta és egészséges fülek karbantartásához. Magas minőségű rozsdamentes acélból készült, ez a 6 darabból álló készlet biztonságos és hatékony fülzsír eltávolítást biztosít. Görbe kialakítása gyengéd tisztítást biztosít, míg a hordozható tároló tok segítségével bárhol és bármikor foglalkozhatsz a füleiddel.
Búcsúzz el a fülzsír lerakódástól, és élvezd a tiszta hallást az EarClean+ fültisztító készlettel. Ez a részletes 6 darabos készlet biztosítja, hogy a füleid egészségesek és tiszták legyenek.
ROZSDAMENTES ACÉLBÓL KÉSZÜLT
Tapasztald meg a tartósságot és higiéniát rozsdamentes acél fültisztító eszközeinkkel. Ez a készlet hatékonyan eltávolítja a fülzsírt, miközben elősegíti a fül általános egészségét.
GYENGéD TISZTÍTÁSRA TERVEZVE
Görbe kialakításunk tökéletesen illeszkedik a füljáratba, enyhe és biztonságos tisztítási élményt nyújtva. Tartsd karban füleid egészségét otthonod kényelméből.
HORDOZHATÓ TOK
Vidd magaddal higiéniai eszközeidet bárhová az EarClean+ fültisztító készlet kényelmes tárolótokjával. Kompakt mérete lehetővé teszi, hogy rendben tartsd a fültisztító eszközeidet és könnyen hozzáférhetők legyenek útközben.
MŰSZAKI RÉSZLETEK
Anyag: rozsdamentes acél Szín: fekete Méret: 7,5 cm – 9 cm Csomag tartalma: 6x fültisztító eszköz, tároló táska,
Vásárlói vélemények
Anna
Értékelés: 5 / 5
A fejek minőségiek, és úgy érzem, hogy hosszú ideig használhatóak lesznek!
Reka
Értékelés: 5 / 5
Képes voltam mélyre hatolni a fülembe és alaposan megtisztítani anélkül, hogy bármilyen probléma merült volna fel. Nagyon ajánlom ezt a terméket!
Balazs
Értékelés: 5 / 5
A fejek jó anyagból készültek. Biztonságosan és hatékonyan tudtam kitisztítani a füleimet!
David
Értékelés: 5 / 5
Azta! Nagyon biztonságosan éreztem magamat használata közben, és képes voltam mélyre hatolni a fülembe és alaposan megtisztítani!
Adam
Értékelés: 5 / 5
Hat olyan darabbal érkezik, amelyek mind rendkívül hasznosak! Ajánlom!
A vásárló az első vásárláskor kedvezményre jogosult. Ennél a vásárlásnál a terméken kívül a vásárlás tárgya egy ajándékkártya is, melynek vételára megegyezik a vásárló által a termékre kapott kedvezmény összegével.
Ha a termék raktárunkban van készleten, úgy 4-7 munkanapon belül kiszállítjuk a termékeket, ha más értesítést nem kap ezzel kapcsolatban. A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a GLS Magyarország, de a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a megrendelés hatékonyabb teljesítését. A kézbesítés általában a délelőtti órákban történik, a kézbesítés előtt a futárszolgálat értesíti Önt e-mailben, ill. SMS üzenetben vagy telefonon keresi.
Mivel tudjuk, hogy a terméket anélkül vásárolta meg, hogy látta vagy kipróbálta volna, lehetővé tesszük, hogy 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldje. A terméket kicserélheti (pl. más méretűre, színre) vagy visszaküldheti, ha sérülten érkezik meg. A visszaküldésről és a reklamációról ITT: https://malaja.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ olvashat bővebben. A szerződéstől való elállás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@malaja.hu kapcsolattartási e-mail címen, és további utasításokat kap.
pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja o dostavi, vračilu izdelkov in možnostih plačila..., ...
1. Kako lahko prekličem ali spremenim svoje naročilo in osebne podatke?
Kot stranka COOL boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Nato boste od FAN COURIERja prejeli besedilno sporočilo s številko za sledenje vašega paketa, ki ji lahko sledite tukaj: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
4.Izdelek je poškodovan, kaj lahko storim?
Če je bil vaš izdelek poškodovan, se opravičujemo. Pošljite nam poškodovan izdelek in nam pošljite sliko po e-pošti in v 14 dneh vam bomo poslali nov izdelek.
5. Izdelek ni enak naročenemu, kaj lahko storim?
Če izdelek ne ustreza vašemu naročilu, nam ga pošljite nazaj in nam pošljite e-pošto na support@dev.allshop.si ali nas pokličite na telefonsko številko +40 31 630 0818. Izdelek vam bomo poslali v roku 14 dni in iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
6. Kaj naj storim, če izdelek ne izpolnjuje mojih pričakovanj?
Žal nam je, da s prejetim izdelkom niste zadovoljni. Pošljite ga nazaj v 14 dneh in izpolnite obrazec na naslednji povezavihttps://onet.si/intronet/reclamatii/ and we will refund your money. Please be careful when filling in the IBAN (no spaces or hyphens). We will pass all your feedback on to our team and do our best to make you as happy as possible with your next purchase.
Gyakran ismételt kérdések és válaszok
HOGYAN LEHET RENDELÉST LEADNI?
Kattintson ide a megrendelni kívánt termékek mennyiségének kiválasztásához. A "Kosárba teszem" gombra kattintva a termék a kosárba kerül, ahol módosíthatja a termékek mennyiségét, eltávolíthatja azokat, illetve akciós áron további termékeket adhat hozzá.
Ha a "Tovább a pénztárhoz” gombra kattint, a rendszer átirányítja a következő lépésre a vásárlás befejezéséhez. Ebben a lépésben meg kell adnia szállítási adatait, kiválasztani a szállítási módot és a fizetési módot.
Miután minden adatot kitöltött, és a "Megrendelés elküldése” gombra kattintott, a rendelés elküldésre kerül. Sikeres rendelés leadása esetén a sikeresen leadott megrendelésről értesítés jelenik meg a megrendelt termékek összesítésével és az Ön adataival. A megadott e-mail címre egy e-mailt is kap, amely értesíti Önt a megrendelés beérkezéséről.
Ha segítségre van szüksége a rendelés elküldéséhez az info@malaja.hu e-mail
HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Ha a termék raktárunkban van készleten, úgy 4-7 munkanapon belül kiszállítjuk a termékeket, ha más értesítést nem kap ezzel kapcsolatban.
A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a Magyar Posta, de a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a megrendelés hatékonyabb teljesítését. A kézbesítés általában a délelőtti órákban történik, a kézbesítés előtt a futárszolgálat értesíti Önt e-mailben, ill. SMS üzenetben vagy telefonon keresi.
HOGY TUDOK FIZETNI?
A kívánt fizetési módot a vásárlás végén választhatja ki. Választhat: utánvét, bankkártya vagy PayPal lehetőségek közül. Utánvét esetén további 700 Ft összeget kell fizetnie. Ezeket a költségeket elkerülheti, ha bankkártyával vagy PayPal-on keresztül fizet.
MI A TEENDŐ, HA A TERMÉK NEM FELEL MEG NEKEM?
Mivel tudjuk, hogy a terméket anélkül vásárolta meg, hogy látta vagy kipróbálta volna, lehetővé tesszük, hogy 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldje. A terméket kicserélheti (pl. más méretűre, színre) vagy visszaküldheti, ha sérülten érkezik meg.
A szerződéstől való elállás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@malaja.hu kapcsolattartási e-mail címen, és további utasításokat kap.
KÉRDÉSE VAN?
További kérdés esetén minden hétköznap 07:00 és 15:00 óra között az info@malaja.hu email címen állunk rendelkezésére.
TÖBB INFORMÁCIÓ
A vásárló az első vásárláskor kedvezményre jogosult. Ennél a vásárlásnál a terméken kívül a vásárlás tárgya egy ajándékutalvány is, melynek vételára megegyezik a vásárló által a termékre kapott kedvezmény összegével.
Maradjon kapcsolatban velünkOssza meg velünk e-mail-címét, és küldjük Önnek az exkluzív kedvezményeket és a legfrissebb híreket.
A fejek minőségiek, és úgy érzem, hogy hosszú ideig használhatóak lesznek!
Képes voltam mélyre hatolni a fülembe és alaposan megtisztítani anélkül, hogy bármilyen probléma merült volna fel. Nagyon ajánlom ezt a terméket!
A fejek jó anyagból készültek. Biztonságosan és hatékonyan tudtam kitisztítani a füleimet!
Azta! Nagyon biztonságosan éreztem magamat használata közben, és képes voltam mélyre hatolni a fülembe és alaposan megtisztítani!
Hat olyan darabbal érkezik, amelyek mind rendkívül hasznosak! Ajánlom!